17 ian. 2013

Despre mine

Medic de profesie, am ajuns in aceasta meserie fascinata de om,ca trup si suflet. Pe atunci nu sclipise in mine analiza gandirii asupra trupului, dar in timp, observand bolile, trairile si comportamentul uman am inceput sa fiu mai atenta si sa studiez legatura dintre ele.
Viata mi-a oferit posibilitatea sa lucrez cu aparatura de medicina cuantica QXCI-SCIO, Peresvelt(metoda Voll), Oberon si sa intalnesc oameni minunati care au avut incredere in mine. Am urmat cursurile de specialitate in Ungaria, apoi in cadrul Univ. din Cluj si in Timisoara unde am aprofundat cunoasterea utilizarii tehnologiei computerizate.
Astfel am cunoscut peste 15000 de destine, cu gandirea si influentele lor in organismele celor pe care i-am intalnit si care au dorit analiza....
Nu-mi pare deloc rau de faptul ca am ajuns pe acest drum intr-o perioada cand scepticismul si neincrederea erau la cote inalte. Nici acum nu au disparut, insa oamenii au devenit mai deschisi catre cunoasterea interioara si abordarea cailor ce imbina tehnologia cu trairea umana.
De un singur lucru insa imi pare rau...ca nu am scris fiecare intalnire si analiza din punct de vedere cauza-efect.
Lucrul cu biorezonanta m-a facut sa-mi intensific numarul intrebarilor existentiale si sa-mi doresc sa abordez cursurile unor scoli spirituale. Reiki era cea mai accesibila si am hotarat sa caut un maestru, insa visele au fost intotdeauna modalitatea prin care ghizii mei spirituali mi-au comunicat direct si clar drumul.
Asadar, mi s-a aratat profesorul care sa ma invete sa tin ansa. Am ajuns astfel la inforenergetica, si intradevar acela mi-a aratat cum sa folosesc acest instrument. A fost si este drumul care ma implineste, ma inalta si ma bucura.
Ca o paranteza, pentru cei ce nu stiu Radiestezia si inforenergetica exista in COR inscrisa la punctul 223007. Radiestezia este practicata si recunoscuta in multe tari, stiindu-se ca cei mai mari adepti ai acesteia sunt francezii dar capata deja din ce in ce mai multa amploare in foarte multe tari.
Nu mai povestesc de multitudinea de "coincidente" care au blocat vehement drumul insturirii in orasul meu natal si deschiderea tuturor oportunitatilor pentru Bucuresti. Si apoi, revenirea la matca.
Mai tarziu, pentru ca sora mea practica Qi gong, am ales sa ma initiez in aceasta cale la maestrul Adrian Florea. Si ma bucur ca am facut acest pas. Am inceput sa studiez taoismul si sa-mi imbunatatesc cunostintele despre filosofia vietii.
Mai tarziu, alt vis mi-a anuntat noi venituri pentru un curs de Munay Ki si cel de Biorezonanta in Timisoara. Si chiar am capatat un loc de munca suplimentar care a tinut exact cat sa-mi furnizeze banii pentru cele doua.
Între timp am realizat eficacitatea și importanța Homeopatiei. Așadar, m-am înscris la un curs de perfecționare al medicilor in cadrul Ministerului Sănătății și am obținut competența.
Probabil va veti intreba cum se imbina toate. Pot raspunde ca nu contravine religiei mele ortodoxe si ca de fapt, toate caile sunt bune si spun acelasi lucru doar ca vazut din alt unghi si limitat de dogme.
Cred ca e timpul sa citim si sa experimentam fara a ne mai lasa influentati de limitari, sa ne descoperim propriile cai si credinte acceptand ceea ce exista si renuntand la negari.
"Nu se poate, "nu exista","nu cred", "cutare spune"," stiu deja totul" sau termenul paranormal ar fi indicat sa dispara din gandire. Totul ne este dat catre experimentare pentru cunoasterea noastra interioara, iar ceea nu a fost explicat inca de stiinta si aparent iese din normalitate in viitor va fi elucidat.
Este timpul sa renuntam la limitari si sa acceptam faptul ca orice e posibil in acest macrocosmos.

12 comentarii:

  1. Ai avut o viață tare plină pînă acum și sunt sigură că și de acum încolo o vei avea tot așa.
    Mă rog Domnului ca El să îți dea putere în munca care o faci!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc.Sa fim sanatosi si in comuniune cu Dumnezeu cu totii.Sa avem o tara minunata si cu oameni frumosi la suflet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesantă descrierea!
    Îți doresc multă putere de muncă
    și sănătate!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Îmbrățișări calde!
    Un clip care o să-ți placă..

    http://www.youtube.com/watch?v=IHrsyqvD_Cg&list=HL1358522543&feature=mh_lolz

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Elena.Ce taree...tot Andre Rieu ascultam...vezi cultura?zi ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Drumul tău a fost mult asemănător cu ale meu ! Numai că eu am ajuns la biorezonanță după inforenergetică și reiki. :) Apoi, am trecut dincolo și de aceste două metode, urmând o cale proprie... pentru că Dumnezeu m-a îndrumat așa.

    Și eu cred, ca și tine, că Ortodoxia nu trebuie să excludă alte căi și metode de cunoaștere și instruire. De fapt, nu ortodoxia e împotrivă, ci oamenii care au înțeles totul rigid, dogmatic. În zilele noastre, predomină forma în dauna esenței. Exact ca în vremea apariției lui Iisus, când Legea lui Moise devenise un fel de ”cămașă de forță” pentru spirit.

    Oricum, toate căile trebuie să ducă tot acolo: la Izvorul interior, sau Sursă. Pentru creștini, acesta e numit Hristul interior.

    Mulțumim că ai împărtășit calea ta cu noi, și îți dorim multă lumină și putere pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere
  6. Deosebit de interesant blogul. Felicitari.
    De astăzi ești în bloggroll și priomit să trec zilnic pe-aici. Merită, bravo!
    http://ianculescuhimself.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări. Foarte multe articole interesante am găsit aici și încă nu am parcurs atât de mult pe cât mi-aș dori.
    Voi reveni zilnic, de astăzi ești în bloggroll-ul meu.
    Meriți, felicitări!
    http://ianculescuhimself.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru aprecieri,Ianculescu.Fie ca Dumnezeu, sub denumirea si aspectul pe care-l doreste fiecare, sa fie redescoperit in inimi.Un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Scuze pentru comentariul duplicat. Picase netul si am reluat procesul nestiind ca primul a fost acceptat.

    Un weekend frumos si linistit!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu-ti face ganduri.Pace si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am mai intrat eu aici acum cateva luni si eram convinsa ca am comentat, dar se pare ca nu...
    E fascinant parcursul vietii tale si te admir tare mult ca in calitate de medic ai fost deschisa sa cunosti noi orizonturi. Putini dintre medici se incumeta sa vada dincolo de bisturiu sau de chimicalele din medicamente.
    Si eu sunt practicant Reiki si QiGong, ti-am spus? ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da,Iuliana...mi-ai spus în leapsă.

    RăspundețiȘtergere